Персонализирано учење

Персонализирано учење

1.

Наслов на наставниот предмет

Персонализирано учење

Personalized learning

2.

Код

F23L3W056

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Информатичка едукација,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

3 / Зимски

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Ана Мадевска Богданова

9.

Предуслови за запишување на предметот

Алгоритми и податочни структури или Примена на алгоритми и податочни структури

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Персонализираното учење е современ начин на одржување на наставата која ги пресретнува индивудуалните потреби на секој ученик. Студентите се оспособуваат да ги препознаат спецификите на совладување на знаењата кај учениците од основните и средните училишта. Студентите ќе осознаат како да се справат со предизвикот за вклучување на персонализираното учење во рамки на класичната училница и како да се поттикнува усвојувањето на нови знаења кај различните стилови на учење.

11.

Содржина на предметната програма:


Предавања: 1. Вовед во персонализирано учење 2. Едукациски модели,алатки, дизајн и поддршка за воспоставување персонализирана околина за учење 3. Теорија за мотивација и вклучување во процесот на учење 4. Алатки за запознавање со начинот на учење на секој ученик 5. Ученик - ориентирано оценување 6. Технологија и оценување 7. Употреба на технологија за унапредување на предавање и учење во персонализирана околина 8. Развивање колегијални релации и колаборативно учење 9. Измена на улогата на наставникот - наставникот во улога на поттикнувач на усвојување нови знаења 10. Проблемско базирано учење 11. Персонализирано учење за ученици со потешкотии во учењето Вежби: 1. Вовед во персонализирано учење 2. Едукациски модели,алатки, дизајн и поддршка за воспоставување персонализирана околина за учење 3. Теорија за мотивација и вклучување во процесот на учење 4. Апликации за различн начини на учење 5. Ученик - ориентирано оценување 6. Технологија и оценување 7. Употреба на технологија за унапредување на предавање и учење во персонализирана околина 8. Развивање колегијални релации и колаборативно учење 9. Измена на улогата на наставникот - наставникот во улога на поттикнувач на усвојување нови знаења 10. Проблемско базирано учење 11. Персонализирано учење за ученици со потешкотии во учењето

12.

Методи на учење:


Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа.

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 45 + 15 + 15 + 75 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

15 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

75 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

10 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

15 бодови

17.3.

Активности и учење

10 бодови

17.4.

Завршен испит

70 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани активности 15.2 и 16.1

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

3130

Barbara Bray and Kathleen McClaskey

How to Personalize Learning: A Practical Guide for Getting Started and Going Deeper

Corwin

2017

3131

Paul Emerich France

Reclaiming Personalized Learning

Corwin

2020

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година