Калкулус 2

Калкулус 2

1.

Наслов на наставниот предмет

Калкулус 2

Calculus 2

2.

Код

F23L2S034

3.

Студиска програма

Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

1 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

ворн. проф. д-р Александра Поповска Митровиќ доц. д-р Методија Јанчески проф. д-р Верица Бакева проф. д-р Весна Димитриевска Ристовска проф. д-р Весна Димитрова

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


Предметот е од подршка и е неопходен за воведување на поимите за интеграли, примена на интерграли, низи и редови кои се неопходни во дел од предметите од повисоки години.

11.

Содржина на предметната програма:


Интегрирање: неопределен интеграл, интегрирање со замена. Определен интеграл. Фундаментална теорема во калкулус. Техники на интегрирање: парцијална интеграција, тригонометриски интеграли, тригонометриски смени, интегрирање на дробно-рационални функции. Примена на интеграли за пресметување на: плоштина, волумен, должина на лак на крива, плоштина на ротациона површина. Низи и редови. Диференцијални равенки: решавање на равенки со раздвоиви променливи, линеарни диференцијални равенки од прв ред, хомогени и нехомогени линеарни диференцијални равенки од втор ред.

12.

Методи на учење:


Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа.

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

45 + 45 + 10 + 0 + 80 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

45 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

45 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

0 часови

16.2.

Самостојни задачи

10 часови

16.3.

Домашно учење

80 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

0 бодови

17.3.

Активности и учење

0 бодови

17.4.

Завршен испит

100 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани актибвности 15.2 и 16.1

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

8531

H.Anton, I.Bivens, S.Davis

Calculus

John Willey & Sons, Inc.

2012

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година