Е-учење

Е-учење

1.

Наслов на наставниот предмет

Е-учење

E-learning

2.

Код

F23L1S052

3.

Студиска програма

Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Примена на информациски технологии, Софтверско инженерство и информациски системи, Компјутерски науки, Компјутерско инженерство, Интернет, мрежи и безбедност, Software engineering and information systems, Стручни студии за програмирање, Стручни студии за програмирање, Информатичка едукација,

4.

Организатор на студиската програма (единица, односно институт, катедра, оддел)

Факултет за информатички науки и компјутерско инженерство

5.

Степен (прв, втор, трет циклус)

Прв циклус

6.

Академска година / семестар

1 / Летен

7. Број на ЕКТС кредити

6.0

8.

Наставник

проф. д-р Миле Јованов

9.

Предуслови за запишување на предметот

10.

Цели на предметната програма (компетенции):


По успешното завршување на овој предмет, студентот ќе биде запознат со еволуцијата на теориите за учење и ќе биде во состојба да ги разбере улогата и новите трендови кај околините за е-учење како и да го разбере преминот од традиционалните во е-околините за учење. Низ примери за примена на видео игри, масивни отворени онлајн курсеви, оддалечени и виртуелни лаборатории, виртуелни училници студентите ќе се запознаат со можностите за искористување на ИКТ за поддршка на образованието. Студентите ќе се стекнат со способност да понудат соодветни постојни системи и алатки за менаџирање со учење и наставни содржини како и системи и алатки за проверка на знаење за дадени бизнис побарувања.

11.

Содржина на предметната програма:


Предавања: 1. Вовед во курсот. Oсновни концепти за е-учење, м-учење, е-учење 2.0 2. Модели/теории за учење: Бихејвиоризам 3. Модели/теории за учење: Когнитивизам, конструктивизам... 4. Наставен дизајн 5. Испитување и модели за оценување 6. Примена на ИКТ во образованието 7. Системи за управување со настава и наставни материјали од аспект на корисник 8. Системи за управување со настава и наставни материјали од аспект на наставник 9. Пример системи и алатки за е-учење во разни области. Системи и алатки за проверка на знаење 10. Масивни отворени онлајн курсеви, оддалечени и виртуелни лаборатории и виртуелни училници во образованието 11. Компјутерски (видео) игри, социјални мрежи и мултимедија во образованието Вежби: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.

12.

Методи на учење:


Предавања со користење на презентации, интерактивни предавања, вежби (користење на опрема и софтверски пакети), тимска работа, пример случаи, поканети гости предавачи, самостојна изработка и одбрана на проектна задача и семинарска работа.

13.

Вкупен расположив фонд на време

6.0 ЕКТС x 30 часа = 180 часа

14.

Распределба на расположивото време

30 + 60 + 15 + 30 + 45 = 180 часа

15.

Форми на наставните активности

15.1.

Предавања- теоретска настава

30 часови

15.2.

Вежби (лабораториски, аудиториски), семинари, тимска работа

60 часови

16.

Други форми на активности

16.1.

Проектни задачи

30 часови

16.2.

Самостојни задачи

15 часови

16.3.

Домашно учење

45 часови

17.

Начин на оценување

17.1.

Тестови

0 бодови

17.2.

Семинарска работа/ проект ( презентација: писмена и усна)

30 бодови

17.3.

Активности и учење

20 бодови

17.4.

Завршен испит

40 бодови

18.

Критериуми за оценување (бодови/ оценка)

до 50 бода

5 (пет) (F)

од 51 до 60 бода

6 (шест) (E)

од 61 до 70 бода

7 (седум) (D)

од 71 до 80 бода

8 (осум) (C)

од 81 до 90 бода

9 (девет) (B)

од 91 до 100 бода

10 (десет) (A)

19.

Услов за потпис и полагање на завршен испит

Реализирани актибвности 15.2 и 16.1

20.

Јазик на кој се изведува наставата

Македонски и англиски

21.

Метод на следење на квалитетот на наставата

механизам на интерна евалуација и анкети

22.

Литература

22.1.

Задолжителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година

2161

Zhou, Molly and Brown, David

Educational Learning Theories: 2nd Edition

GALILEO Open Learning Materials

2015

2162

Ruth C. Clark, Richard E. Mayer

e-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning, 4th Edition

Wiley

2016

2163

Darby F, Lang JM

Small Teaching Online : Applying Learning Science in Online Classes

San Francisco, CA: Jossey-Bass, a Wiley Brand

2019

2164

Rosamund Sutherland, Susan L. Robertson

Improving classroom learning with ICT

Rutledge, USA

2009

2165

Barreto, D., Rottmann, A, & Rabidoux, S

Learning Management Systems

EdTech Books

2020

22.2.

Дополнителна литература

Ред.бр.

Автор

Наслов

Издавач

Година